Bitfactory

  • 0
Uitgelichte case

Tony's Chocolonely

Tony’s Chocolonely is een ware chocoladegigant. In 2016 had Tony’s meer dan 12% van de chocomarkt in handen. Een belangrijk onderdeel van hun succesformule is de grote betrokkenheid van chocofans. Het was tijd deze betrokkenheid ook online door te trekken.

Over Bitfactory

Wij realiseren sites met hoge conversie en software waar je blij van wordt. Onze coders, designers en strategen bouwen aan de meest relevante applicaties van jouw toekomst. Kom eens langs in onze ‘factory’ en wie weet maken wij binnenkort samen morgen waar. Wij werken o.a. voor Dierenbescherming, ErasmusMC, Foam, Kifid, Mediamarkt, NOS, PostNL, Quooker, TNO,Tony’s Chocolonely en Struik.

Identiteit

Passie voor online innovatie is wat ons verbindt met onze klanten. De beste online ervaringen creëren is wat ons drijft. Bitfactory realiseert software, sites en start-ups met een sterke focus op ‘die mensen aan de andere kant van het scherm’. Jouw doelgroep, de eindgebruiker.

Missie

We build applications people love

Medewerkers

Hiervoor moet je ingelogd zijn.
Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe