BlooSEM

  • 0
Uitgelichte case

ECPC Bid Strategy; grow Adwords conversions and cut costs

BlooSEM's team tested Enhanced CPC (ECPC) in Simyo's Adwords campaigns. ECPC works by looking for ad auctions that are more likely to lead to conversions, and then raises the max CPC bid (after applying any bid adjustments set by the advertiser) to compete harder for those clicks.

Over BlooSEM

BlooSEM is een online performance marketing bureau. Al 14 jaar vooruitstrevend, vanuit mediastad Hilversum, met een enthousiast team van zo’n 15 ervaren consultants.

Identiteit

BlooSEM is een transparant bureau met no-nonsense marketeers. Bij ons staat de klant centraal. Dit houdt in persoonlijke aandacht, betrokkenheid, het spreken van de branchetaal en een professionele, no-nonsense, resultaatgerichte aanpak. Van start-up en challengers tot volwassen A-merken. Duurzaam maatwerk. Korte lijnen, lange relaties!

Missie

Wij hebben de werkmentaliteit van een SuperBIJ: ondernemend, fris, professioneel, smart, resultaatgedreven, loyaal. No-nonsense. Wij zijn specialist in het bedenken en uitvoeren van een online performance strategie. Voor start-ups en challengers tot volwassen A-merken; korte lijnen, lange relaties! Onze dienstverlening draagt altijd bij aan het gewenste resultaat; in elke bedrijfsfase, voor elk moment van een productlevenscyclus en voor elke fase van de customer journey.

Medewerkers

Hiervoor moet je ingelogd zijn.
Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe