DotControl | Data Driven Creative Agency

  • 1
Uitgelichte case

Je dagelijkse portie geluk, online met Lucky Day

Lucky Day is een dagelijks kansspel van de Nederlandse Loterij dat vooral bekend was onder een traditionele doelgroep die voornamelijk offline meespeelt. De groei van opkomende online kansspelen motiveerde Lucky Day om hun doelgroep uit te breiden naar een doelgroep die meegroeit met de tijd van nu.

Over DotControl | Data Driven Creative Agency

Wij zijn DotControl. Een data-driven creative agency met kantoren in Rotterdam, Maastricht, Sofia Bulgarije en Willemstad Curacao.

Identiteit

We ontwikkelen producten en ervaringen, zoals websites, apps, games en campagnes, waar mensen over de hele wereld mee werken en mee spelen. Producten die de doelstellingen van onze klanten elke dag weer overtreffen. Van concept tot oplevering en continue optimalisatie.
Niet bedacht vanuit een onderbuikgevoel maar gebaseerd op data. Meningen en ervaringen van échte mensen. DotControl biedt services zoals: Digital Strategy Development, Concept Development, Visual Design, Interaction Design, Content Marketing, Mobile Development, Web Development, Software Development en Growth Hacking.

Missie

Met ons team van rond de 60 creatieven, developers en growth hackers bouwen we elke dag aan de digitale ambities van onze klanten zoals: National Geographic, Eredivisie, Talpa, Nederlandse Loterij, De Persgroep, VSM, Microsoft en VARO Energy.

+ Voeg case toe