Impress

  • 0

Over Impress

Impress werkt als een van de top-3 service providers in Nederland voor organisaties in de uitvoering van hun klantcommunicatie. Wij begeleiden klanten met datastromen, fysieke en digitale outputprocessen, gepersonaliseerde omnichannelcommunicatie en Printing-on-Demand uitgeefprocessen. Vanwege de raakvlakken tussen deze gebieden bieden wij een optimaal geintegreerde dienstverlening. Dit doen wij voor vele aansprekende merken, waaronder banken, verzekeraars, fondsenwervers, zorginstellingen, uitgeverijen, onderwijsinstellingen, (semi-)overheden en het MKB.

Identiteit

De markt van fysiek printen en verpakken van documenten, ook genoemd document logistiek, is sterk in beweging. Dit geldt zowel voor direct marketing, transactiemail en publimedia. De traditionele fysieke uitvoeringen gaan meer en meer naar digitale communicatievormen en communicatie wordt steeds meer persoonlijk en interactief. Organisaties die van oudsher hun fysieke documentlogistiek in eigen huis deden op printafdelingen en postkamers, overwegen outsourcing door de dalende fysieke volumes. Impress heeft bewezen de operationele activiteiten van deze organisaties over te kunnen nemen. Uitgangspunt is dat de klant in de regierol blijft en zijn data naar Impress aanlevert via online verbindingen en geautomatiseerde processen voor de uitvoering van zijn document logistiek. De communicatiebehoeften van vandaag en morgen vergen een continu veranderende aanvliegroute. Wij willen leiden en houden daarom altijd zicht op de nieuwste trends en laatste ontwikkelingen. Wij constateren een sterke behoefte aan advies bij het opzetten en uitvoeren van actiematige en cyclische marketingcampagnes, dialoogmarketing, bestelprocessen en webportals. Dit zijn zaken waarin wij succesvol zijn. Het accent van onze toekomstige producten en diensten zal blijven liggen op het creƫren van onderscheidende oplossingen in combinatie met aandacht voor de klant. Daarbij blijven integriteit, flexibiliteit en kwaliteit van het geleverde eindproduct belangrijk voor ons.

Missie

Wij geloven dat persoonlijke communicatie de ervaring van klanten verbetert. Daarom helpen we organisaties door middel van Customer Communications Management (CCM) om relevant en via het juiste kanaal met hun klanten te communiceren. We geven hen de regie over hun communicatie- en informatiestromen en ondersteunen met advies, planning en de uitvoering van onder andere omnichannel communicatie.

Hiervoor moet je ingelogd zijn.
Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe