info.nl

  • 2
Uitgelichte case

Graydon Decision Model

Voor veel bedrijven is het belangrijk dat klantacceptatie op een uniforme manier gebeurt. In opdracht van Graydon ontwikkelde Info.nl het Graydon Decision Model. Het Graydon Decision Model stelt bedrijven in staat om op een uniforme, efficiënte en gebruiksvriendelijke manier potentiële klanten te beoordelen met zelf ingestelde acceptatiecriteria.

Over info.nl

Info.nl is een creatief technologiebureau dat relevante digitale producten maakt. Wij houden ervan om met vooruitstrevende bedrijven te werken die actief op zoek zijn naar de volgende stap. We gebruiken Lean UX en service design methodes om inzicht te verkrijgen in de uitdagingen van jouw organisatie. Dit leidt tot intuïtieve digitale producten die bijdragen aan de doelstellingen van jouw organisatie en die van je klanten.

Identiteit

Onze zelforganiserende teams dienen als partners binnen de agile productontwikkeling. Op basis van onze jarenlange ervaring kunnen we hypes onderscheiden van wat blijvend is en de juiste keuze maken voor het framework en systeemarchitectuur. Dit leidt tot robuuste systemen die voldoende flexibiliteit bieden voor de komende jaren.

Missie

Wij maken digitale producten om van te houden

Medewerkers

Hiervoor moet je ingelogd zijn.
Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe