LINDA. (Mood for Magazines)

  • 0
Uitgelichte case

Cityhoppen met LINDA. & NS

LINDA. en NS bundelden hun krachten bij de crossmediale contentcampagne Cityhoppen. Hiermee wilden ze de doelgroep inspireren om vaker de trein te nemen als ze een uitje plannen. LINDA. en NS weten waar je moet zijn en hoe je er komt. In een speciaal voor de NS ontwikkeld LINDA.tv video

Over LINDA. (Mood for Magazines)

Het mediamerk LINDA. is niet meer alleen een magazine met de bijbehorende specials, maar ook een nieuwssite, een online videokanaal, een foundation, een festival en een creatief bureau. LINDA. bereikt met al haar platformen de leukste vrouwen van Nederland.

Identiteit

Altijd met een knipoog Tegendraads & Eigenwijs Open & Optimistisch Direct & Gedurfd Lef & Liefde Sexy & Slim

Missie

LINDA. is een multichannel merk, dat je de wereld om jou heen en jouw eigen wereld op een opwindende manier laat zien. LINDA. begrijpt waar leuke vrouwen in Nederland behoefte aan hebben en weet ze ook te verrassen. Boegbeeld Linda de Mol is de opperleukste vrouw van Nederland. LINDA. heeft een sterk en herkenbaar DNA, een optimistische tone of voice, en verovert met kwaliteit en creativiteit, lef en liefde de harten van de leukste vrouwen van Nederland. LINDA. is voor partners en relaties het ultieme vrouwen A-merk waar kwaliteit en creativiteit samenvalt met kwantiteit.

Hiervoor moet je ingelogd zijn.
Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe