LINDA. (Mood for Magazines)

  • 0
Uitgelichte case

Hema 90 jaar

HEMA is terug van nooit weggeweest. Al 90 jaar. En dat werd gevierd met de cross mediale content campagne TAART.. HEMA vierde hiermee samen met LINDA. via alle online- en offline kanalen, en samen met fans, haar 90-ste verjaardag. 2 Iconische merken die elkaar gevonden hebben.

Over LINDA. (Mood for Magazines)

Het mediamerk LINDA. is niet meer alleen een magazine met de bijbehorende specials, maar ook een nieuwssite, een online videokanaal, een foundation, een festival en een creatief bureau. LINDA. bereikt met al haar platformen de leukste vrouwen van Nederland.

Identiteit

Altijd met een knipoog Tegendraads & Eigenwijs Open & Optimistisch Direct & Gedurfd Lef & Liefde Sexy & Slim

Missie

LINDA. is een multichannel merk, dat je de wereld om jou heen en jouw eigen wereld op een opwindende manier laat zien. LINDA. begrijpt waar leuke vrouwen in Nederland behoefte aan hebben en weet ze ook te verrassen. Boegbeeld Linda de Mol is de opperleukste vrouw van Nederland. LINDA. heeft een sterk en herkenbaar DNA, een optimistische tone of voice, en verovert met kwaliteit en creativiteit, lef en liefde de harten van de leukste vrouwen van Nederland. LINDA. is voor partners en relaties het ultieme vrouwen A-merk waar kwaliteit en creativiteit samenvalt met kwantiteit.

Hiervoor moet je ingelogd zijn.
Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe