Partout // digital native agency

  • 0
Uitgelichte case

Oostwegel: Betere online zichtbaarheid, hogere conversies

Oostwegel Collection biedt een unieke beleving in een unieke omgeving. Deze beleving hebben we doorgevoerd op de website. Ook hebben we flinke verbeterslagen aangebracht in conversie en bezoekersaantallen.

Over Partout // digital native agency

Partout is een multidisciplinair digitaal bureau. Met kennisteams op het gebied van merkcommunicatie, search, social media en mobile ontwikkelen we strategieën, platformen, apps en campagnes om merken in het digitale landschap te positioneren.

Identiteit

We behoren tot de top in ons vakgebied, maar we zijn ook een beetje het best bewaarde geheim van Eindhoven. Naast het creëren van (social media-) campagnes & corporate communicatie produceren we ook games & mobile/apps.

Missie

Wij maken sites, campagnes en apps. Dit doen we vanuit Strijp-S, het creatieve hart van Eindhoven voor o.a. AutoTrack, Astma Fonds, Biodermal, DAF, Davitamon, Durex, Dr. Oetker, Koninklijke Peijnenburg, Koopmans, Licor 43, MLDS, Predictor, Rimmel London, Weleda, Wooninc.

Medewerkers

Hiervoor moet je ingelogd zijn.
Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe