RTL

  • 0
Uitgelichte case

RTL MCN influencers ontketenen ware rage L.O.L. Surprise

In 2017 introduceerde MGA Entertainment L.O.L. Surprise (Lil Outrageous Littles), een verrassingsbal voor meisjes van 6 tot 9 jaar, in Nederland. Via de influencer marketing-campagne bij RTL MCN met Onnedi, ShelingBeauty en MeisjeDjamila werd een ware rage ontketend. Enorme bereikcijfers leidden tot de titel ‘meest verkochte speelgoed van Nederland’.

Over RTL

RTL is een allround media-en entertainmentbedrijf met vijf pijlers: televisie; digital media; nieuws, weer en verkeer; ventures; en entertainment. RTL Digital Media is een krachtige crossmediale speler in de digitale markt met RTL XL als online platform waar onze hoogwaardige videocontent te bekijken is. Met RTLnieuws.nl, de RTL Nieuws-app, Buienradar en Routeradar is de consument non-stop op de hoogte van de actualiteit. Via apps, sites, second screens en social media levert RTL online verdieping van televisieformats. Voor adverteerders biedt dit veel commerciële mogelijkheden: van online video tot display & rich media, van branded content tot transmediale formats.

Identiteit

Door de inzet van verschillende platformen met additionele content en het verrijken van formats met interactieve crossmediale componenten verdiepen we de beleving en de betrokkenheid van de consument. We bieden fans een totaalbeleving en geven adverteerders zo de mogelijkheid om de consument op een natuurlijke wijze te informeren en activeren.

Missie

Je bereikt meer bij RTL

Medewerkers

Hiervoor moet je ingelogd zijn.
Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe