TRES

  • 2
Uitgelichte case

Noord-Nederland is TopDutch

Enthousiaste ondernemingen uit Noord-Nederland sloegen de handen in één om Noord-Nederland op de kaart te zetten. Wat volgde was een drieledige campagne; zowel beslissers als influencers werden geënthousiasmeerd, ruim 3.000 CV’s van potentiele medewerkers werden gerekruteerd en een afnamegarantie voor 5.000.000 zonnepanelen en 20.000 Teslas werd afgegeven; Let’s do business!

Over TRES

Wij zijn TRES. Digitaal bureau voor strategie, marketing en technologie.

Identiteit

Bij TRES werken we niet naar een ‘eindresultaat’. We kennen geen finishlijn. In plaats hiervan werken we in vaste, kleine teams aan doorontwikkeling en groei. In ‘sprints’ van twee weken perfectioneren we jouw digitale oplossing voortdurend. We leren van de gegevens van gebruikers. Zo krijgen opdrachtgevers iedere twee weken een betere versie en spelen we direct in op de actuele behoeften. Alle disciplines komen samen in onze teams: creativiteit, ontwikkeling en marketing. Alle kennis zit dus letterlijk aan één grote tafel. Onderling werkt dat handig, maar ook voor onze opdrachtgevers. Zij hebben altijd direct contact met de specialisten. Zo communiceren we efficiënter en leveren we beter werk.

Missie

Wij geloven dat digitale organisaties succesvoller zijn. We combineren jouw kennis van de markt met onze kennis van marketing en technologie. Zo creëren we digitale oplossingen en helpen we je verder vooruit.

+ Voeg case toe