WeLikeMilk

  • 0
Uitgelichte case

Always-on strategie feel good campagne Simyo

Simyo is al jaren de beste Sim-only telecomprovider op het gebied van service. Met stevige concurrentie in de telecombranche is klantvriendelijkheid het punt waarop Simyo zich weet te onderscheiden. Simyo focust zich op de verkoop van Sim-Only abonnementen en Prepaid internetbundels.

Over WeLikeMilk

WeLikeMilk helpt merken om de aandacht van de consument te pakken en te behouden. Dit doen wij door middel van een toekomstgerichte strategie, de optimale mix van online kanalen en content die hier naadloos op aansluit. Wij zijn doortastende specialisten in digital marketing. Samen veroveren we het hart van jouw doelgroep.

Identiteit

Elke vraag verdient een mooi resultaat. Daar werken wij hard aan mee vanuit ons kantoor in hartje Amsterdam. Ons ambitieuze team bestaat uit online marketeers, conversie specialisten, strategen en designers. Dit doen wij voor diverse opdrachtgevers zoals o.a. Simyo, Funda en Sanquin.

Missie

We zijn gespecialiseerd in consultancy & advies, media, creatie en optimalisatie. Als je echt een connectie wilt maken met je (potentiële) klanten, wilt helpen en inspireren en als je je realiseert dat een eerste indruk maar één keer is gemaakt, dan is een goed doordachte mix van online kanalen en passende content onmisbaar.

Medewerkers

Hiervoor moet je ingelogd zijn.
Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe