XSARUS

  • 0
Uitgelichte case

Trust International - PIM/DAM Contentserv

Product Informatie uitdaging bij Trust International.

Over XSARUS

XSARUS is een digital commerce bureau met een toppositie in de Benelux markt. We helpen fabrikanten, wholesalers en retailers met het verwezenlijken van omnichannel e-commerce op het hoogste niveau. We doen dat met een integrale blik, die vormgeeft aan de digitale transformatie van onze klanten. XSARUS staat op plaats 2 in de Top 100 Beste E-commercebureaus van Nederland van vakblad Emerce. We ondersteunen organisaties in het digitale tijdperk en faciliteren digitale transformatie vanuit een business-, creatief en technologisch perspectief. XSARUS biedt 18 jaar ervaring in Digital Commerce.

Identiteit

Inventief: Een deur zien waar anderen een muur zien. Of het nu over strategische commerce vraagstukken of technische uitdagingen gaat – met onze experts en jarenlange ervaring adviseren en realiseren wij de beste oplossingen. Daadkrachtig: Wij zijn aanpakkers. Wij leveren, en we maken het niet moeilijker dan het is. Dat zou te maken kunnen hebben met onze roots. Daar komen de Zuid-Hollandse aanpakmentaliteit en Zeeuwse nuchterheid samen. En daarbij kunnen we bogen op onze jarenlange ervaring en doorlopende focus op ontwikkeling van onze specialistische expertise. Toegankelijk: We willen alles van onze klanten weten. Want alleen dan kom je tot sterke oplossingen. En tot goede klantrelaties. Want tevreden klanten, daar doen we het uiteindelijk voor. En dat geldt in even grote mate voor onze eigen mensen. Wij zijn trots op ze en we zorgen goed voor ze.

Missie

XSARUS ondersteunt organisaties in het digitale tijdperk. Consumenten zijn verwend geraakt: ze zijn overal en altijd connected en willen 24/7 de beschikking hebben over gepersonaliseerde producten en diensten. XSARUS faciliteert de digitale transformatie vanuit een business-, creatief en technologisch perspectief. Digitale transformatie betekent een revolutie in de manier waarop organisaties werken. Technologie is niet langer een hulpmiddel, maar is de stuwende kracht achter een organisatie geworden. De consument is verwend geraakt: die is overal en altijd connected en wil 24/7 de beschikking hebben over gepersonaliseerde producten en diensten. Die producten en diensten moeten een geweldige user experience geven. De spanningsboog is kort: oriëntatie, beoordeling en keuzes vinden plaats in ‘micro moments’. Deze transformatie start met een strategische visie op digitalisering, maar omvat ook de succesvolle uitvoering hiervan, met impact op mensen, processen en technologieën. Draagvlak en een centrale aansturing zijn hierbij essentieel: alle medewerkers doen mee, terwijl er focus en discipline is in de uitvoering. XSARUS helpt zowel bij de strategie als bij de verwezenlijking van processen en technologie.

Hiervoor moet je ingelogd zijn.
Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe