Yourzine

  • 0
Uitgelichte case

Albert Heijn Messenger

Albert Heijn ontdekte dat klanten vaak hun persoonlijke aanbiedingen vergeten wanneer zij in de winkel zijn. Om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt, startte Yourzine samen met Albert Heijn een pilot met Facebook Messenger.

Over Yourzine

Yourzine verhoogt klantwaarde door persoonlijke en relevante dialoog met elke consument, via alle mogelijke kanalen. Door de klant centraal te stellen en te handelen naar diens gedrag en behoefte verandert marketingcommunicatie in een 1-op-1 dialoog. Voor iedere consument de juiste boodschap, via het gewenste kanaal, op het ultieme moment!

Identiteit

Yourzine is een toonaangevend dialoogmarketingbureau dat klantwaarde verhoogt door persoonlijke en relevante dialoog met elke consument, via alle mogelijke kanalen. De geïntegreerde aanpak van strategie, creatie en optimalisatie zorgt voor aanwijsbaar stijgende conversie, loyaliteit en engagement. Voor iedere consument de juiste boodschap, via het gewenste kanaal, op het ultieme moment! Yourzine ontwikkelt en realiseert met trots de beste strategieën voor merken met grote consumentendatabases als Albert Heijn, Gall & Gall, Etos, Samsung Europe, IKEA Nederland, Peugeot en Citroën Benelux, HEMA, de Efteling, Rituals, Unicef, Triodos Bank, Malmberg en NRC.

Missie

Met onze ervaring en inzicht in het gebruik van data, creëren en optimaliseren we een continue dialoog tussen merk en consument. We geven persoonlijke meerwaarde aan elk contactmoment. De geïntegreerde aanpak van strategie, creatie en optimalisatie zorgt voor stijgende conversie, loyaliteit en engagement. Hiermee verhogen we aantoonbaar de klantwaarde.

+ Voeg case toe