ABN AMRO Commercial Finance

Omschrijving

Cross-border en cross-channel oplossing

Achtergronden van deze case

ABN AMRO Commercial Finance had per land verschillende sites met weinig onderlinge samenhang.

Doel

Vandaar de wens voor eenheid met ruimte voor specifieke marktbenadering per land. Estate stelde voor om in kleine stappen naar een volwassen strategie toe te werken. Door het vaststellen van een aantal KPI’s kan constant de effectiviteit van de website worden gemeten en eventueel worden aangepast. Deze aanpak geeft afzonderlijke landen gelegenheid tot groeien in hun online volwassenheid.

Resultaat

Allereerst zijn de websites gelijkgetrokken qua vormgeving. In fase twee zal de content worden gericht op de doelstellingen d.m.v. een cross channel contentstrategie waarin ook e-mailmarketing, SEO en Social Media een plaats hebben. Het Sitecore platform biedt uitgebreide mogelijkheden om deze doelstellingen te faciliteren. Hiermee helpen we ABN AMRO met het bereiken van steeds waardevollere leads en betere conversie.

+ Voeg case toe