Brummelhuis: Dubbel zoveel leads dankzij redesign en SEO

Omschrijving

Brummelhuis is goed voor de realisatie van 200 tot 300 nieuwbouwwoningen per jaar en is het daarmee een van de grootste ontwikkelaars van Nederland. Om in te spelen op de online ontwikkelingen en meer woningen te verkopen bedachten we een gedegen online strategie en bouwden we de nieuwe website.

Doel

Als woningontwikkelaar is Brummelhuis verantwoordelijk voor het ontwerp en de realisatie van woningen. Om zoveel mogelijk woningen te verkopen is het belangrijk dat geïnteresseerden in een zo'n vroeg mogelijk stadium worden aangehaakt. Daarom dient de website voornamelijk als leadgenerator.

Het doel van Brummelhuis is uiteraard om zoveel mogelijk leads te genereren middels een nieuwe website die aansluit bij de hedendaagse technologische mogelijkheden. Daarnaast is vindbaarheid een belangrijk doel van Brummelhuis. Door zo goed mogelijk vindbaar te zijn op de relevante zoektermen ben je de concurrentie voor en genereer je meer waardevolle traffic. Middels zoekmachine-optimalisatie hebben we ingezet op een zo'n goed mogelijk ranking in Google op de meest relevante zoektermen.

Resultaat

Redesign website

Op het nieuwe www.brummelhuis.nl ligt de nadruk op bewijsvoering. Om bezoekers te overtuigen van het onderscheidende vermogen van Brummelhuis is er meer ruimte voor aantrekkelijk beeldmateriaal en pakkende content, dat samen met partner Retail & More is ontwikkeld.

In het redesign ligt daarnaast de nadruk op gebruiksvriendelijkheid. Met call-to-actions op de juiste plaats en een verbeterde navigatie kan een bezoeker nog makkelijker bij zijn einddoel komen. Dat zorgde voor een verdubbeling in het aantal aanvragen naar een woning.

Conversieratio oude website: 1,40
Conversieratio nieuwe website: 1,96


Zoekmachine-optimalisatie

Net als veel andere aankopen start de ori├źntatie in Google. Voor Brummelhuis is het dus belangrijk om vindbaar te zijn op relevante zoektermen. Met zoekmachine optimalisatie hebben we gezorgd voor een betere vindbaarheid en hogere ranking in Google. Dit leidde tot 15% meer organische bezoekers.

Overige informatie

Into The Source

Zwolle
Into The Source
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe