Buiten de lijntjes kleuren

Omschrijving

Rebel Group is een wereldwijde organisatie zonder kaders, hiërarchie en bazen. Een plek waarbinnen iedereen zijn beste zelf kan zijn. Alles wat ze in zich hebben, leggen ze op tafel. Intrinsieke motivatie, de drang om verandering te brengen, inhoud en één focus: impactvolle projecten realiseren wereldwijd.

Doel

Ze vroegen Redkiwi om dit visueel te maken in nieuwe website. We mochten voor de website van Rebel Group mochten we buiten de lijntjes denken, geen standaard designs, maar eentje die anders is. Het wereldwijde team en de projecten staan centraal. Door deze aan elkaar te verbinden komen hun skills, kennis van de markt en passie voor de maatschappij samen. Zowel bij de technische als designkeuzes werd steeds de vraag gesteld; is de impact goed te zien en kan het nog Rebelser?

Resultaat

We hebben gewerkt vanuit het open source principe. We bouwen hiermee voort op universele fundamenten. Dat maakt onze digitale oplossingen eenvoudig te integreren met andere platformen. Onze klant succes managers werken samen met onze klanten na de livegang door aan het optimaliseren van de resultaten.

De kern van Rebel Group is hetzelfde overal ter wereld. Maar hoe het toegepast wordt is anders. Het is strategisch sterk voor je merk om een global corporate website te hebben met voor elk land een eigen gedeelte. Hierdoor bouw je als merk aan je wereldwijde branding. En daarnaast heb het het gemak in onderhoud en content plaatsen.

Bureau(s) waarmee is samengewerkt

Overige informatie

Redkiwi

Rotterdam
Redkiwi
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe