Chrysal Webshop

Omschrijving

Chrysal International is al decennia lang wereldwijd marktleider in snijbloem- en plantverzorgingsproducten. Tritac heeft voor Chrysal International een e-commerce platform neergezet dat een internationale uitrol naar de B2B-markt mogelijk maakt.

Doel

Een webshop maken die te integreren is in de huidige website van Chrysal zodat zij zelf aan bloemisten konden gaan verkopen en niet meer afhankelijk zijn van groothandels.

Resultaat

Met Katana Commerce kan Chrysal International meerdere webshops, toegespitst op verschillende landen, vanuit één systeem beheren.

Om goed te weten waar Chrysal naartoe wil groeien en welke uitdagingen we hierbij tegen kunnen komen, hebben we gezamenlijk de inhoud en scope van het project uitgewerkt in een definitie document. Zo hebben wij een webshop kunnen creëren die het voor Chrysal gemakkelijk maakt om hun producten direct aan bloemisten te verkopen zodat zij niet meer afhankelijk zijn van groothandels.

Het systeem zal snel worden uitgebreid. Zo zullen we een koppeling maken met hun ERP-systeem en ook meerdere landen gaan aansluiten. Hiermee zullen de multi-shop mogelijkheden van het Katana Commerce platform optimaal benut worden.

Overige informatie

Tritac - Integrating E-Business

Leiden
Tritac - Integrating E-Business
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe