Groei in leads door technische en strategische ondersteuning

Omschrijving

Industrieel dienstverlener Heinen & Hopman Engineering uit Bunschoten is dé wereldwijde specialist op het gebied van klimaatbeheersing. Ondanks de vele ontwikkelingen op de werkvloer, lieten de website en de marketingondersteuning nog te wensen over.

Doel

De doelstellingen van het online succes traject is onder te verdelen in een primaire en een secundaire doelstelling:
- Primaire doelstelling: Leadgeneratie met behulp van internet, waarbij een verzonden contactformulier de belangrijkste lead is.
- Secundaire doelstelling: Branding.

De wensen van de klant waren als volgt:
- Ondersteuning bij het formuleren en internationaal uitrollen van een online marketingstrategie.
- Gebruiksvriendelijk contentmanagementsysteem (CMS).
- Snelle reactietijden, voor zowel technische als online marketing vragen.

Resultaat

Onze oplossing voor Heinen & Hopman bestaat uit een internationale online marketingstrategie, waarin zoekmachineoptimalisatie en leadgeneratie centraal staan. Sigma Solutions heeft de website organisch geoptimaliseerd en overgezet naar haar eigen gebruiksvriendelijke CMS: Accessify WCMS.

Dit heeft geresulteerd in het volgende:
- In één jaar tijd substantiële groei in bezoekers via zoekmachines;
- In één jaar tijd substantiële groei in leads;
- Accessify WCMS wordt ervaren als een gebruiksvriendelijk contentmanagementsysteem.

Overige informatie

Om de online strategie en de internationale uitrol te bevorderen biedt Sigma Solutions de marketeers van Heinen & Hopman elk kwartaal strategische online succes workshops.

Bekijk de uitgebreide case hier: http://goo.gl/xrvKKz

Sigma Solutions

Alkmaar
Sigma Solutions
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe