Corporate website Dura Vermeer

Omschrijving

Dura Vermeer onderscheidt zich, als vooraanstaande bouwonderneming, van haar concurrentie door haar expertise, kwaliteit en groot aanbod van producten en diensten. Dit in combinatie met de waarden van een familiebedrijf met een rijke geschiedenis maakt Dura Vermeer echt anders.

Doel

De vraag was dan ook hoe vertaal je dit 'anders' door in digitale middelen? Hoe biedt je persoonlijke relevantie voor de doelgroep? En hoe laat je het merk Dura Vermeer 'shinen'.

Resultaat

Het antwoord is een website die volledig aansluit bij de doelgroep, en dan bedoelen we ook echt persoonlijk. Zo kozen we ervoor om de projecten als resultaat voor de doelgroep te presenteren in plaats van een technisch product. Vervolgens implementeerden we zowel gestructureerde navigatie als content tagging om gebruikersgemak en relevantie te bieden. Het geheel maakten we echt persoonlijk middels geo-ip. Dit alles op basis van een strak communicatieconcept en strategie.

DotControl | Data Driven Creative Agency

Rotterdam
DotControl | Data Driven Creative Agency
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe