Corporate website marktleider in direct mail

Omschrijving

Corporate website voor marktleider in direct mail. Historische kracht en vooruitstrevende visie gecombineerd in één uniforme look and feel.

Nic. Oud is een veteraan als het gaat om direct mail. Sterker: dé veteraan, marktleider en al sinds 1978 een van de meest innovatieve spelers binnen de markt van direct mail en daarmee samenhangende diensten. Met klanten als T-Mobile, Sanoma en ICI PARIS XL is het elke dag spannend voor de ruim 160 werknemers die Nic. Oud rijk is.

Innovatief ja, maar de website en de huisstijl waren sterk verouderd. Tijd om een bureau te zoeken dat net zo innovatief met webdesign en -development is als Nic. Oud met direct mail.

Voor Nic. Oud was het belangrijk dat de nieuwe website in WordPress zou worden gemaakt en ontwikkeld én ontworpen kon worden door één bureau. Zodoende viel de keuze op ons.

Doel

Natuurlijk, het verhaal achter Nic. Oud is het vertellen waard. De complexe apparaten, de indrukwekkend grote hallen en de specialistische mensen die er werken. Dat verhaal vertellen we ook, maar uiteindelijk is het primaire doel van de website het genereren van leads. Leads die leiden tot meer mooie klanten. Leads genereren dus. Dat is de missie waar we onze tanden in hebben gezet. In het geval van de website voor Nic. Oud, zijn er drie principes die we hebben toegepast. Heldere productpresentatie, Call-to-actions en storytelling.

Resultaat

We hebben geprobeerd een open, complete en transparante website te ontwerpen die bezoekers op een sympathieke manier triggert om contact op te nemen. Commercieel in een vriendelijk uniform.

Oordeel zelf of dat gelukt is.

+ Voeg case toe