Cure4Life

Omschrijving

Een nieuwe website, inclusief maatwerk CRM na doelgroep onderzoek voor Cure4life!

Achtergronden van deze case

Cure4Life is een voedingsprogramma voor mensen met overgewicht en obesitas. Geen dieet, maar een structurele verbetering van het voedingspatroon. In een branche waar kwakzalvers en crash diƫten de overhand hebben is het moeilijk om het vertrouwen te winnen. Cure4Life doet er dan ook alles aan om zich los te schudden van die reputatie.

Doel

De doelstelling is dan ook het bouwen van een website die vertrouwen uitstraalt. Daarnaast moet de website voor nieuwe aanwas aan klanten zorgen. De website moet daarom geoptimaliseerd zijn voor conversie en naadloos aansluiten bij de doelgroep. De website moet direct uitstralen dat het Cure4Life programma anders is en wel werkt.

Resultaat

Na diverse strategische sessies en het onderzoeken van de doelgroep hebben we een conversie gericht design gemaakt. Ervaringsverhalen spelen een belangrijke rol in de website om het vertrouwen te wekken. Potentiƫle klanten die zich via de website aanmelden komen direct in het speciaal op maat gemaakte CRM terecht.

360 E-commerce

Drachten
360 E-commerce
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe