DDMA

Omschrijving

DDMA is dé brancheorganisatie voor marketing en data. Zij bieden voor hun 275 leden kennis over het inzetten van data om relevant te kunnen communiceren met hun doelgroepen. DDMA is al sinds 2010 klant van ons. Voor DDMA hebben we een nieuwe flexibele WordPress website ontwikkeld.

Doel

DDMA was toe aan een nieuwe website. Ze wilden een responsive site, waarbij de lay-out eenvoudig door hen zelf aan te passen is.

Resultaat

De nieuwe website is hét platform voor elke data-minnende marketeer. Het staat vol met kennis en inspiratie rondom data. In een wereld waar marketing en data meer en meer met elkaar verweven zijn, draait alles om het vertrouwen van de klant. Vanuit dit besef tilt DDMA samen met haar leden de branche naar een hoger plan.

De belangrijkste feature van de site is dat hij is opgebouwd uit blokken. Deze blokken zijn door DDMA te vullen met content en zijn door de hele website flexibel in te zetten. Op deze manier heeft DDMA de regie over de indeling van de website en kan zij deze makkelijk herindelen.

Geen traditionele hiërarchie
We zijn bij deze website niet uitgegaan van een traditionele hiërarchie, hiermee wordt bedoeld dat de homepage niet gezien wordt als voordeur van de rest van de website. Er zijn tal van manieren en plekken waarop gebruikers de verschillende pagina’s op de website zullen bereiken. Het zou zo maar kunnen dat een gedeelte van de bezoekers de homepage van DDMA nooit zien.

Responsive design
Uiteraard is de website responsive. De site heeft vier states: mobiel, tablet staand, desktop/tablet liggend, en widescreen. De mobiele variant heeft een enkele kolom die mee schaalt met de breedte van het scherm. De overige states hebben een vaste breedte en zijn gecentreerd op het scherm.

Level Level

Rotterdam
Level Level
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe