De ultieme online en virtuele resortbeleving

Omschrijving

Als gast of vastgoedbezitter genieten van het leven in een spectaculair resort, direct aan één van de mooiste stranden van het Caribisch gebied. ISAAC kreeg de vraag om een online beleving te creëren die recht doet aan de werkelijkheid van het resortleven.

Doel

Blue Bay was op zoek naar een oplossing die ondersteuning biedt in de conversie bij de verkoop van vastgoed en van (directe) boekingen voor het resort. ISAAC realiseerde voor Blue Bay twee oplossingen: een volledig nieuwe, responsive, gebruiksvriendelijke website en een Virtual Reality ervaring.

Resultaat

Met de interactieve Virtual Reality applicatie kunnen bezoekers en potentiële vastgoedeigenaren alvast Curaçao beleven door een kijkje te nemen in de appartementen of het resort op het eiland. Doordat de applicatie geschikt is voor een cardboard VR-bril is de ervaring voor een breed publiek toegankelijk en makkelijk in te zetten in de marketingstrategie.

De ontwikkeling van de website resulteerde in een mooie, goedwerkende responsive wesbite. De site is eenvoudig te onderhouden en de content, bestaande uit hoogwaardige video, fotografie en 3D-video, komt volledig tot zijn recht. Blue Bay biedt daarmee bezoekers een optimale beleving die leidt tot een flinke conversie-optimalisatie.

Overige informatie

ISAAC

Eindhoven
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe