GOED GEREEDSCHAP VOOR DIGITALE TRANSFORMATIE

Omschrijving

Groenhart is een begrip in Noord-Holland. Als dé leverancier van gereedschap en ijzerwaren worden de winkels van Groenhart door menig bouwprofessional bezocht om in te kopen. Vanuit een omnichannelstrategie is
twee jaar geleden de winkelpropositie ook digitaal uitgerold, met als doel online tot belangrijkste verkoopkanaal te laten groeien.

Doel

De bouw van een nieuw online platform waar zowel grotere bouwondernemingen als zelfstandige bouwprofessionals (b2b), maar ook particulieren (b2c) kunnen bestellen, diende dan ook te voldoen aan de nieuwste digitale standaarden. User-experience, performance, klantbeleving en orderafhandeling moesten allemaal naadloos integreren met het ERP. Om optimaal in de behoeften van Groenharts afnemers te voorzien, is het concept vanuit een solide webbasis doorontwikkeld naar een native app.

Resultaat

Met het online platform verbindt Groenhart de digitale wereld van snelheid, gemak en integratie met de offline wereld van de bouwprofessional.

Bureau(s) waarmee is samengewerkt

Overige informatie

Arlanet - Digital Engineers

Wormerveer
Arlanet - Digital Engineers
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe