Intersport

Omschrijving

Sport To The People! Intersport is één van ‘s werelds grootste sportretailers, met meer dan 5300 winkels in 40 landen. Een ‘house of brands’ en één van de grootste afnemers van A-merken in de sportbranche. Emakina heeft voor de bekende sportretailer een nieuw global omnichannel platform gerealiseerd.

Doel

Intersport wilde een nieuw global omnichannel platform om hun ambitieuze online doelen te behalen. Een content-rijk platform dat past op een schaalbare servicelaag die gekoppeld is aan diverse best-of-breed enterprise oplossingen. Daarbij wilde Intersport een nieuwe look met consistentie over verschillende franchiselanden.

Resultaat

Emakina realiseerde het design, de bouw in Salesforce Commerce Cloud en de integratielaag. Dankzij de intensieve samenwerking met de klant was het eerste franchiseland binnen een half jaar live Door de gestandaardiseerde opzet zijn we klaar om de meer dan 40 Intersport organisaties aan te sluiten. De gekoppelde franchisees groeien mee met de rijkheid van het platform door continue doorontwikkeling.

Bureau(s) waarmee is samengewerkt

Overige informatie

Emakina

Amsterdam
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.

Type oplossing

Tags

+ Voeg case toe