Jamin - B2C webshop / ecommerce platform

Omschrijving

De grootste zoetwaren verwenwinkel van Nederland, Jamin, heeft nu ook een webwinkel.

Achtergronden van deze case

De Jamin website was sterk verouderd en niet eenvoudig aan te passen. Daarnaast was de doelstelling een nieuwe cadeauwinkel te introduceren.

Doel

Een optimaal werkende gebruiksvriendelijke site waarbij webwinkel en algemene bedrijfsinformatie naadloos op een doeltreffende manier op 1 site zijn geïntegreerd. Daarbij moest zowel de techniek als afhandeling van de orders en klantenservice volledig worden verzorgd.

Resultaat

De oude website is verdwenen en daarvoor is een volledige nieuwe site in de plaats gekomen. Deze heeft een frisse en jonge uitstraling en staat vol informatie over Jamin en de producten van Jamin. Daarbij heeft Jamin ook een webshop geopend. De online verwenwinkel richt zich met name op consumenten die op zoek zijn naar leuke, verrassende en lekkere cadeaus. “Consumenten zoeken inspiratie voor leuke en originele cadeaus. Ook zoeken zij gemak, thuis vanuit de stoel shoppen of op het allerlaatste moment toch nog even een cadeautje sturen.” aldus Leon van Poelwijk, marketing manager van Jamin. Vandaag besteld, morgen in huis, makkelijker kan het niet.

De gebruiksvriendelijke webwinkel is zoekmachine geoptimaliseerd en volledig geintegreerd met het warehouse management systeem voor optimale efulfilment.

Overige informatie

Tritac - Integrating E-Business

Leiden
Tritac - Integrating E-Business
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe