Jumbo Golfwereld | Fact based marketing gericht op kwaliteit

Omschrijving

Voor Jumbo Golfwereld draait een
resultaatgericht marketingprogramma. Dat
doen we door alles meetbaar en corrigeerbaar
te maken. Vanuit een marketingstrategie zetten we diverse middelen in om onze klanten servicegericht te bedienen.
De super stores, webshops (NL & DE), e-mailcampagnes, slimme contactstrategieën, brochures, partnermarketing en online & offline
media zijn samengesmolten in een fact based programma.

Doel

Doel van de webshops in Nederland en Duitsland is groeien in omzet en afspraken, waarbij service voorop staat. Jumbo biedt het grootste assortiment en bedient haar trouwe klanten met de mooiste Golf mode en golf equipment.

Resultaat

Bart van Pelt (Jumbo Golfwereld): “We sturen dagelijks vanuit een marketing dashboard (KPI’s), waardoor we het succes verder uitbouwen.” Onze aanpak is gericht op kwaliteit in traffic (transacties) en langdurige relaties met onze klant. Onze service staat voorop.

Overige informatie

Bezoek 1 van onze mooie Golf Super Stores, bij u in de buurt...

Clever Strategy

Capelle aan den IJssel
Clever Strategy
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe