Innovatieplatform voor Leidsche Rijn Centrum

Omschrijving

Een geheel nieuw centrum, gericht op de toekomst en onderscheidend van de rest. Dat is Leidsche Rijn Centrum. Door het samenbrengen van verschillende disciplines in één innovatieplatform is de gehele customer journey van Leidsche Rijn Centrum aangepakt, met als doel een ultieme winkelbeleving.

Doel

Leidsche Rijn Centrum is misschien wel het laatste nieuwe stadshart dat Nederland krijgt. Dit project is op vele vlakken uniek. Stedenbouwkundig is het een ‘perfect’, architectonisch zeer divers met veel details en het winkelaanbod is een mooie mix van huurders.

Maar dit was voor LRC B.V. niet voldoende. Het centrum moet toekomstgericht zijn en zich duidelijk onderscheiden van de rest. Daarvoor is het onmogelijk om de technologische ontwikkelingen te negeren. Met die gedachte is de ambitie uitgesproken om hier het meest innovatieve centrum van Nederland te realiseren.

Resultaat

Eerst online oriënteren, daarna naar het centrum om via kentekenregistratie te parkeren. Door het centrum navigeren met de app, genietend van de uitstekende wifi verbinding en mooie aanbiedingen uit het loyaliteitssysteem. Direct uitrijden en het parkeertegoed achteraf betalen. Zodra je thuiskomt ontvang je een nieuwsbrief met de nieuwe aanbiedingen voor het volgende bezoek. Door het samenbrengen van verschillende disciplines in één innovatieplatform is de gehele customer journey van Leidsche Rijn Centrum aangepakt, met als doel een ultieme winkelbeleving. A.s.r vastgoed (projectontwikkelaar) heeft Move4Mobile gevraagd om dit innovatieplatform te ontwikkelen.

Bureau(s) waarmee is samengewerkt

Overige informatie

Binnen LRC wordt veel geanonimiseerde data verzameld over het gedrag van de consument. Als integrator zorgt Move4Mobile ervoor dat deze informatie zo slim mogelijk verwerkt wordt en daardoor ingezet kan worden om een optimale winkelervaring te creëren. Hiervoor zijn real time koppelingen gerealiseerd tussen de systemen van verschillende partners die diensten leveren aan LRC, waaronder IP Parking, PFM, Webpower en MyOrder. Alles wat er in en rond de winkel en/of het winkelcentrum gebeurt kan gecommuniceerd worden naar de consument via de nieuwe LRC app met geïntegreerd loyaliteitssysteem, via e-mail, website en de digitale informatieschermen in het centrum. Move4Mobile heeft bij de ontwikkeling van deze oplossing gezocht naar een optimale balans tussen gebruiksgemak, de privacy van de consument en de toegevoegde waarde voor de retailer. Vanaf het vertalen van de bestaande huisstijl in een functioneel en modern design tot de ontwikkeling van de consumenten app, retailers app, narrowcasting en de koppelingen tussen deze platformen, Move4Mobile is hierbij verantwoordelijk geweest voor het hele project.

Move4Mobile

Zwolle
Move4Mobile
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe