Merkidentiteit en online platform

Omschrijving

De Pooter maakt een grote groei mee, heeft een duidelijke visie en beschikt over tevreden klanten. Echter is de visuele identiteit en algehele profilering van de organisatie hierdoor achtergebleven.

Doel

Voor De Pooter was dit reden genoeg om contact op te nemen met Nilsson voor de ontwikkeling van een volledig nieuwe visuele merkidentiteit, waarbij de profilering van De Pooter tot zijn recht komt. Onderdeel van de aanvraag was ook de ontwikkeling van een geheel nieuwe website, in lijn met de nieuwe identiteit.

Resultaat

Het nieuwe logo van De Pooter komt voort uit de persoonlijke aanpak en de aandacht voor interactie en dialoog tussen De Pooter en klanten. De vorm van het logo is doorgetrokken als element van de algehele huisstijl. In de profilering is veel aandacht voor een persoonlijke benadering, o.a. door een variƫteit aan inspirerende quotes en veelvuldig gebruik van beelden met medewerkers.

De nieuwe website van de Pooter is ontwikkeld vanuit een duidelijke customer journey naar een technisch hoogstaand eindproduct. Alle focus is gelegd op het zo gemakkelijk mogelijk maken voor zowel werkgevers als werknemers hun doel te vinden. Daarnaast is er een koppeling gelegd met de werving & selectie software van De Pooter zodat de vacatures automatisch ingeladen worden op de website.

Bureau(s) waarmee is samengewerkt

Overige informatie

Nilsson

Goes
Nilsson
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe