Mijn Etos

Omschrijving

Etos introduceerde in 2016 een loyalty-programma: Mijn Etos. Om het programma een kickstart te geven konden een aantal bestaande touchpoints, waaronder de eigen database, als eerste kennismaken met het programma.

Doel

Hoe kunnen we binnen het nieuwe Mijn Etos loyalty-programma middels een communicatie-concept zoveel mogelijk deelnemers voor het Mijn Etos programma werven?

Resultaat

Belangrijke communicatiepijlers binnen Mijn Etos zijn mobile en e-mailmarketing. Om aan de vraag te voldoen, ontwikkelden we een communicatieconcept en een bijbehorend programma. Onderdeel hiervan was de realisatie van mobiel geoptimaliseerde en gepersonaliseerde e-mail uitingen. Etos heeft daarmee de mogelijkheid om ontvangers te voorzien van relevante informatie, service en de beste acties die aansluiten bij de behoeften en interesses van hun klanten.

Overige informatie

Deelnemers aan het programma kunnen kiezen voor een fysieke pas of gebruikmaken van de Mijn Etos app. In tegenstelling tot andere loyalty-programma’s maakt Etos gebruik van een ‘click to card’ principe. Leden van het loyalty-programma kunnen in de e-mail of app een persoonlijke aanbieding activeren en hiervan direct in de winkel profiteren. Na activatie van een persoonlijke aanbieding wordt deze namelijk direct op de kaart geladen en zichtbaar in de app. Wel zo makkelijk. Naast een wekelijks persoonlijke en relevante communicatieconcept hebben wij verschillende lifecycles ontwikkeld op basis van de interesses en levensfasen van de Mijn Etos leden. Hierbij kan je denken aan uitingen op het gebied van Health, Beauty en Baby. Zo sluiten we aan bij iedereen. Persoonlijke aanbiedingen
Beloond bewegen met de stappenteller
Makkelijk sparen
Persoonlijke tips & nieuws

Yourzine

's-Hertogenbosch
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe