Modern, schaalbaar B2C e-fashionplatform

Omschrijving

Sinds 2009 brengt modemerk 4funkyflavours kleur in de wereld. Met conceptstores, shop-in-shops en verkoop via (online) retailers, bedient 4funkyflavours veel consumenten in zowel Nederland als het buitenland. Om iedereen goed van dienst te blijven, werd een gloednieuw e-commerceplatform gerealiseerd.

Doel

4funkyflavours benaderde ISAAC met de vraag naar een modern, internationaal een schaalbaar e-commerceplatform. Een typisch multichannel vraagstuk waarmee 4funkyflavours inspeelt op de wens voor verdere groei naar andere landen.

Resultaat

ISAAC ontwikkelde een gloednieuw e-commerceplatform dat volledig is afgestemd op de customer journey. De nieuwe webshop is voorzien van alle moderne e-commercefacetten. De slimme Elasticsearch filter- en sorteerfunctie zorgt ervoor dat consumenten makkelijk en razendsnel items kunnen selecteren. Het platform heeft een optimaal gebruiksvriendelijk design en is volledig responsive op ieder device. Bovendien zijn de fashionitems in beeld gebracht met verleidelijke product- en sfeerfotografie, wat tevens bijdraagt aan de conversieoptimalisatie.

Overige informatie

ISAAC

Eindhoven
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe