Nieuwe website Profource

Omschrijving

Profource is dé Oracle specialist van Nederland en levert haar diensten aan overheden, zorginstellingen, gemeenten en profit-organisaties. Profource maakt processen binnen organisaties efficiënter door onder meer de implementatie van CRM- en ERP-applicaties, gecombineerd met uitgebreide kennis van bedrijfsprocessen en van ICT. Profource is onderdeel van de Redmore Group.

Doel

Een nieuwe website in WordPress, gericht op twee doelgroepen: opdrachtgevers en sollicitanten. “Navigeren moet heel makkelijk zijn.” Voor de sollicitaties moest er een koppeling komen tussen de site en de recruitment software die Profource gebruikt: Oracle Talent Acquisition Cloud (voorheen Taleo). En verder moet de site tweetalig, goed vindbaar en goed beheersbaar zijn.

Resultaat

We hebben een website ontwikkeld die het professionele karakter van Profource goed weerspiegelt en de complexe dienstverlening goed presenteert. Ook is het ons gelukt om de koppeling met software van Oracle aan te passen aan de wensen van Profource. Daar zijn we best trots op.

Een manier om een website beheersbaar én relevant te maken, is contentattributie (of content-labeling). Elke tekst op de website kan worden gelabeld. In de techniek van de website creëren we intelligente, geautomatiseerde koppelingen. Een eenvoudige koppeling is bijv. een nieuwsartikel dat wordt gekoppeld aan een dienst, waarmee de dienstpagina het laatste artikel direct oppikt. Maar de koppeling kan ook op een uitgebreider niveau worden gemaakt. Een case kan worden gekoppeld aan een klant, net als en nieuwsartikel of een project. Zo kan een relevante klantpagina worden opgebouwd met alle gekoppelde cases, nieuwsitems en projecten die ook onderling naar elkaar linken. Hiervoor hoeft Profource alleen maar de juiste labels aan te vinken bij nieuwe content. De website doet de rest.

Zoals gezegd was de koppeling met Oracle Talent Acquisition Cloud een must. Die koppeling maakt het werk van de recruiters van Profource veel gemakkelijker. Zij werken in hun eigen software en krijgen de sollicitaties automatisch binnen. Daarnaast is het proces voor de sollicitant veel eenvoudiger en korter. Dit zorgt voor een sterke toename in conversie. In het oorspronkelijke systeem van Oracle moest de sollicitant inloggen voordat hij kon solliciteren. Nu de koppeling is gelegd, hoeft dat niet meer. De sollicitant merkt niets van de processen op de achtergrond.

Bureau(s) waarmee is samengewerkt

Overige informatie

Dit zegt Profource:
"New Fountain is echt een partner. Ze reageren snel, denken proactief mee, zijn betrouwbaar en klantvriendelijk. Ik kom nooit voor technische of financiële verrassingen te staan. Ik heb geen enkele reden om voortdurend zelf na te denken of te controleren of alles wel goed gaat. Het is heel geruststellend; als New Fountain zegt dat het goed is, klopt dat ook.”

+ Voeg case toe