Nieuwe website toverland.com

Omschrijving

Toverland heeft Partout gevraagd om op toverland.com een ervaring te ontwikkelen die verleidt om attractiepark Toverland te bezoeken.

Doel

Partout heeft bij de totstandkoming van de website rekening gehouden met de drie stakeholders: gebruiker, organisatie en Google. Onze belangrijkste stakeholders zijn de prospect/klant en de zakelijke bezoeker. Om de behoeften van deze doelgroepen te ontdekken gebruikten we een hulpmiddel: de klantreis. Door het in kaart brengen van de klantreis weten we wat de toptaken op de site zijn en de informatie behoefte in elke fase van de klantreis.

Resultaat

De website is tot stand gekomen in samenwerking met het online marketing team van Toverland. In de fase van het functioneel ontwerp hebben we verschillende CMS opties gepresenteerd zodoende er een gezamenlijke keuze is gemaakt voor het optimale CMS voor Toverland. Toverland heeft zelf de keuze gemaakt om Typo3 te selecteren.

Tijdens de realisatie fase hebben we een extra deeloplevering gedaan. Een deeloplevering zorgt voor focus en maakt het traject overzichtelijk en behapbaar. Tijdens de realisatiefase is er intensief contact geweest met Toverland, maar ook na de livegang wordt al nagedacht over optimalisaties.

Bureau(s) waarmee is samengewerkt

Overige informatie

Joep van der Sterren, Online Marketeer bij Attractiepark Toverland:

“Op het gebied van online marketing heeft Toverland de afgelopen jaren een sterke groei gemaakt. Daar zijn wij zeer trots op. Deze nieuwe website draagt hier sterk aan bij. Natuurlijk blijven we samen met Partout d.n.a. de website continu optimaliseren en innoveren.”

Partout // digital native agency

Eindhoven
Partout // digital native agency
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe