OIL: OMNICHANNEL ORDERMANAGEMENT

Omschrijving

HEMA: Naadloze winkelervaring dankzij Magnus' OIL

Doel

HEMA wil haar wekelijks 6 miljoen klanten (online en in 700 winkels) een soepele winkelervaring bieden. Met HEMA’s brede productaanbod – van verzekering tot fototaart, van rookworst tot rolgordijn - is dat een flinke uitdaging. Om HEMA’s klanten een naadloze customer experience te bieden,was een vernieuwd systeemlandschap nodig met SAP-integratie. Magnus’ Omnichannel Integration Layer (OIL) vervult hierin een sleutelrol.

Resultaat

HEMA zet OIL in voor ordermanagement, zodat producten met diverse voorraadlocaties, aanlevermogelijkheden en -tijden in één order worden betaald en afgehandeld. Ook HEMA’s klantenpas is gekoppeld, zodat data en saldo via elk kanaal up-to-date zijn. Zo maakt HEMA het dagelijks leven van haar klanten makkelijker én leuker. Carsten Klomp, HEMA: “Met OIL kunnen we onze omnichannel ambities echt waarmaken en blijven innoveren.

Bureau(s) waarmee is samengewerkt

Overige informatie

+ Voeg case toe