Online media strategie voor Natur

Omschrijving

Natur. produceert en verkoopt cold pressed juices en snacks. Natur. gelooft in de kracht van de natuur en heeft het doel om meer mensen hierover te informeren. Natur. heeft een verandering doorgemaakt, namelijk een naamswijziging, een nieuwe propositie, website en het assortiment is uitgebreid.

Doel

WeLikeMilk is gevraagd om te kijken naar een optimaal samenspel tussen de verschillende kanalen, om te controleren of de setup van de campagnes (tracking, targeting, conversieflow, KPI’s, etc.) op orde is en om advies te geven over kansrijke mogelijkheden om meer resultaat uit het beschikbare mediabudget te halen. Daarnaast wil Natur. dat WeLikeMilk de creatie die wordt ingezet voor online advertising (banners, social ads, landingpages) ontwikkelt, test en optimaliseert.

• ​Verhogen merkbekendheid
• Generen van kwalitatief verkeer naar de website
• Verhogen van het conversieratio
• Innovatieve creatie

Resultaat

Er is een strategisch online mediaplan ontwikkeld voor Natur. Door de focus op de totale flow van de customer journey te leggen is meer grip gekomen op de interactie met klanten. Het toepassen van het FRESH-model heeft gezorgd voor een stijging van de merkbeleving en loyaliteit. Natur. is voorzien van nieuwe inspiratie op het gebied van creatie voor online branding en performance. Tenslotte is dankzij de focus op kwalitatief verkeer de ROI verhoogd.

Bureau(s) waarmee is samengewerkt

Overige informatie

+ Voeg case toe