Orchids & So

Omschrijving

Tritac ontwikkelde een responsief e-commerce platform om de unieke orchidee creaties van So Natural online te verkopen. Daarnaast ontwikkelde Tritac voor Orchids & So het logo, de huisstijl, flyers en zelfs het verpakkingsmateriaal voor de verzending.

Doel

So Natural had de wens voor een snel, gebruiksvriendelijk, conversiegericht e-commerce platform om hun zelf ontworpen orchidee├źn te verkopen aan hun doelgroepen, waaronder met name 'de onattente man'. Daarnaast zochten ze een partij die voor het merk 'Orchids & So' de huisstijl zou ontwikkelen. Hieronder vielen met name, logo's, typografie, flyers en verpakkingsmateriaal.

Resultaat

Voor Orchids & So hebben we gebruik gemaakt van het e-commerc platform Katana Commerce. Dit platform past uitstekend bij de gewenste oplossing van So Natural. Tritac heeft dit platform zelf ontwikkeld na jarenlange ervaring in de e-commerce branche. Katana Commerce is meertalig, kan meerdere webshops op 1 systeem draaien, is makkelijk uitbreidbaar en uiteraard volledig responsief (zowel de voor- als achterkant).
Het project hebben we mede dankzij het gebruik van Scrum in goede banen kunnen leiden. De klant hebben we intensief betrokken bij het proces en heeft zo de touwtjes in handen kunnen hebben op het gebied van prioriteiten en gewenste uitwerking. Dankzij een aantal creatieve sessies is de huisstijl helemaal naar hun wens. De komende jaren gaan er nog een hoop mooie functionaliteiten ontwikkeld worden voor Orchids & So.

Overige informatie

Tritac - Integrating E-Business

Leiden
Tritac - Integrating E-Business
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe