Plegt-Vos: een nieuwe visuele identiteit

Omschrijving

Plegt-Vos is een vooruitstrevend bouwbedrijf met een rijke ondernemerstraditie. De online wereld van vandaag is razendsnel en Plegt-Vos loopt hierin altijd voorop. De wensen van morgen verwerken in de oplossingen van vandaag: de uitdaging van de toekomst gaan zij moeiteloos aan.

Doel

Aan BERT de taak om meer nadruk te leggen op de ‘human’ touch achter het bedrijf. Door het creëren van een goed doordachte content marketingstrategie met de juiste communicatiemiddelen en het bepalen van de customer journey wordt de beoogde doelgroep aangesproken en heeft de algehele merkbeleving een boost gekregen.

Resultaat

Gebaseerd op GA-gegevens en -resultaten bereikte Plegt-Vos een stijging van 33% aan unieke website bezoekers. Eén van de belangrijkste focuspunten was het vacature gedeelte van de website, die maar liefst met 235% is toegenomen! Met deze toegenomen aantallen steeg ook de gemiddelde bezoekersBezoekers bleven langer op de website: gemiddeld 4 minuten!

Overige informatie

De cultuur van Plegt-Vos is open, de lijnen zijn kort en het gevoel van verantwoordelijkheid is groot. Al ruim 115 jaar passen ze zich aan aan een veranderende omgeving. Ook online gaan de ontwikkelingen snel en Plegt-Vos wil daarin voorop lopen. In die ambitie vinden we elkaar en daarom zijn we al 6 jaar de online partner van Plegt-Vos.

BERT

ENSCHEDE
BERT
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe