Prettige kennismaking voor cliënten en verwijzers

Omschrijving

Een zorgverlener moet steeds commerciëler gaan denken om mensen aan zich te binden. Deze ontwikkeling vraagt om een website waarbij de vragen van de de doelgroep centraal staan en conversie wordt gestimuleerd. Laurens is de grootste aanbieder van ouderenzorg in de regio Rotterdam en wij hielpen ze bij deze uitdagingen.

Doel

De website moet Laurens neerzetten als professionele zorgorganisatie waarbij persoonlijke aandacht centraal staat. Daar zorgt het ontwerp voor dat professioneel en vriendelijk overkomt, maar ook de teksten en fotografie spelen hier een belangrijke rol in. We hebben een fotograaf uit ons netwerk hiervoor benut om precies de beelden te schieten die de website nodig heeft.

Resultaat

Een belangrijk communicatiemiddel om cliënten te werven is persoonlijk contact. Een gesprek met de ouderen zelf, de betrokken mantelzorgers en de verwijzers (bijv. een huisarts). Het ontwerp is er dan ook op gericht om te verleiden contact op te nemen met Laurens of contactgegevens achter te laten. We hebben Laurens geholpen bij het invullen van de conversiefunnel die online begint en overloopt in offline verkoopmomenten. Met als resultaat 50% meer aanvragen voor rondleidingen sinds de nieuwe website.

Overige informatie

De website moest in een zeer korte tijdsspanne ontwikkeld worden. Dat maakte een innige samenwerking met het team van Laurens noodzakelijk. Tijdens de productie werkten medewerkers in onze studio aan het ontwikkelen en plaatsen van content.

Zicht online

Rotterdam
Zicht online
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe