Rituals

Omschrijving

Rituals, één van de snelstgroeiende merken met wereldwijd meer dan 600 winkels. Emakina is al sinds 2013 verantwoordelijk voor de bouw, het onderhoud en continue doorontwikkeling van rituals.com. Door de nauwe samenwerking tillen we de online presence van Rituals naar een hoger niveau, met een sterke focus op conversie.

Doel

Het online platform inspireert bezoekers over de hele wereld. Na een replatforming (naar Salesforce Commerce Cloud) en redesign was het nu tijd voor de implementatie van diverse features die de omnichannel strategie van Rituals ondersteunen.

Resultaat

Zo realiseerden we in 2017 de guided selling tool die gebruikers helpt keuzes te maken op basis van een aantal vragen. Voor de feestdagen implementeerden we de giftfinder die je sneller een overzicht geeft van goede cadeau-ideeën. Ook is het nu mogelijk te kiezen voor een pick-up point van DHL bij bezorgen, naast het laten thuisbezorgen.

Zowel de guided selling tool als de giftfinder helpen je keuzes te maken op basis van een aantal vragen. Deze vragen zijn door Rituals zelf te tweaken zodat ze voor iedere productlijn een persoonlijk shop-advies kunnen geven.

Bureau(s) waarmee is samengewerkt

Overige informatie

Emakina

Amsterdam
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.

Type oplossing

Tags

+ Voeg case toe