Sanoma VoordeelSparen

Omschrijving

Lezend sparen
Zowel met een abonnement als met een los nummer van o.a. Margriet, Libelle, Viva, Flair, Story, Autoweek en Zin sparen lezers voordeelpunten, voor flinke korting op tal van mooie cadeaus.

Loyale lezers worden beloond, Sanoma ook. Met trouwere abonnees.

Doel

Ook voor Sanoma zijn merkbinding en klantloyaliteit van groot belang. De uitgever met het meest toonaangevende portfolio vroeg Magneds hoe zij haar lezers loyaler kon maken. Magneds ontwikkelde ‘VoordeelSparen’, dat lezers beweegt om meer en vaker tijdschriften te kopen en langer abonnee te blijven.

Resultaat

Ruim 180.000 lezers die langer abonnee blijven en meer en vaker losse nummers kopen. Sinds september 2013 heeft VoordeelSparen.nl daarvoor gezorgd. Reden voor Sanoma om het programma met Magneds uit te breiden. Kieke Escarabajal, Marketing Manager VoordeelSparen.nl: “In 2015 gaan we uitbreiden met Parenting-, Home Deco- en Glossy-merken. We gaan ook de interactie verhogen met onze deelnemers, o.a. via een app en met aanpassingen in de functionaliteiten van de site en spaarshop. Wij staan nu nog maar aan het begin van VoordeelSparen, de mogelijkheden zijn enorm”.

Wegens het grote succes van VoordeelSparen.nl breidt Sanoma het aantal titels uit. In 2015 kunnen zo nóg meer lezers profiteren van alle voordelen van het loyaliteitsprogramma. Nieuwe titels, vernieuwe website en spaarshop: VoordeelSparen.nl wordt nog makkelijker en leuker voor de loyale lezer.

Magneds

Tilburg
Magneds
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.

Disciplines

Type oplossing

+ Voeg case toe