Servero 100% Appelmoes

Omschrijving

Van brand story tot 100% Appelquiz: hoe we in nog geen zes maanden het merk Servero op de kaart zetten, een miljoenenpubliek met toffe social content bereikten en het domein ‘appels’ claimden voor Servero 100% Appelmoes.

Doel

Het claimen van de categorie 100% Appelmoes, awareness verhogen bij de consument en een significant marktaandeel verwerven in de categorie appelmoes.

Resultaat

Wat leverde het allemaal op? Ondanks dat we op het moment van schrijven nog geen zes maanden bezig zijn en de 100% Appelquiz nog vollebak loopt, hebben we inmiddels met deze verschillende fases en content-types op Facebook al meer dan 5,7 miljoen mensen bereikt en meer dan 7 miljoen impressies gegenereerd. Ook zorgden Facebook en YouTube samen voor meer dan 3,2 miljoen video weergaven. Daarnaast vliegt de 100% Appelmoes als zoete broodjes over de toonbank. Kortom, Servero 100% Appelmoes staat niet alleen op de kaart, maar ook op de eettafel!

Bureau(s) waarmee is samengewerkt

Overige informatie

Op deze case zijn we trots. We hebben niet alleen een sterk resultaat behaald, ook onze aanpak heeft zich bijzonder goed bewezen. Content moet wat ons betreft relevant zijn voor de consument, zónder te verzanden in de ene grappige inhaker na de andere. Gelukkig waren de marketeers bij Servero daar net zo van overtuigd. Van het testen van de brand story, het aanpassen van videocontent op de inzichten van meerdere doelgroepen tot het zoeken naar de juiste video lengte voor de 100% Appelmoes consument – alles stond in functie van de interesse van de doelgroep, zónder dat we daarbij het verhaal van Servero naar de achtergrond hebben geschoven. En dat maakt dit verhaal van Servero gr8!

gr8 agency

Breda
gr8 agency
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe