Always-on strategie feel good campagne Simyo

Omschrijving

Simyo is al jaren de beste Sim-only telecomprovider op het gebied van service. Met stevige concurrentie in de telecombranche is klantvriendelijkheid het punt waarop Simyo zich weet te onderscheiden. Simyo focust zich op de verkoop van Sim-Only abonnementen en Prepaid internetbundels.

Doel

Simyo vroeg WeLikeMilk om hulp met als doel:

- Verhogen merkbekendheid en bekendheid campagne boodschap
- Optimale benutting budget met slimme inzet van kanalen
- Creatie van verschillende innovatieve uitingen
- Genereren van kwalitatief verkeer naar de website
- Het conversieratio verhogen

Resultaat

WeLikeMilk heeft in nauwe samenwerking met het reclamebureau Kokoro de ‘Jij blij, Wij blij’ campagne geïntroduceerd. Alles voor een blije klant. De campagne bestaat o.a. uit een feel good movie die zowel online als in de bioscoop wordt getoond. WeLikeMilk maakte de vertaalslag naar online. Zij verzorgden de display advertising met de focus op het overbrengen van het nieuwe merkverhaal van Simyo. Op basis van verschillende fases van de customer journey zijn er diverse mediaformaten ingezet zoals de Shazam take-over, Canvas ad, Interscroller, Transformer en IAB-formaten. Daarbij is voortdurend gestuurd op optimaal uniek bereik, zichtbaarheid, kwalitatief websiteverkeer en conversies. Door in elke laag van de campagne een passende boodschap mee te geven is de consument zo optimaal mogelijk bereikt. Met de unieke combinatie van branding en performance is gezorgd voor voor een stijging in de naamsbekendheid en het aantal nieuwe klanten bij Simyo.

Bureau(s) waarmee is samengewerkt

Overige informatie

+ Voeg case toe