Verbetering Online zichtbaarheid - Glaskoning.nl

Omschrijving

De website optimaliseren voor zoekmachines en gericht adverteren werpt zijn vruchten af voor Glaskoning.
Een case over de versterkende werking en succesvolle combinatie van zoekmachine optimalisatie en zoekmachine adverteren.

Doel

Glaskoning is een webshop voor de verkoop van glas en toebehoren, actief in Nederland in België.
U kunt er terecht voor glas in verschillende soorten en maten, spiegels, benodigdheden, deuren en diverse service-werkzaamheden als montage, polijsten etc. De dienstverlening is zeer uitgebreid.

De klant wil uitstralen dat iedereen online glas kan bestellen. Niet alleen ZZP'ers en tussenhandel, maar ook particulieren.Om te beginnen in Nederland en België. En dat is in de drie jaar die de samenwerking duurt aardig gelukt mogen we zeggen.

Glas = glas, maar Glaskoning = meer dan glas. Glaskoning kan zich dé onbetwiste marktleider noemen in Nederland én België.

Resultaat

Glaskoning is niet de enige glas aanbieder in Nederland en België. Zoekt u maar eens op 'online glas bestellen' in Google en vele zoekresultaten zullen de revue passeren.

Even terug naar de zoekopdracht. Valt u iets op? U ziet de prominente positie van Glaskoning vast niet over het hoofd! Yes!

Want dat is hetgeen dat Glaskoning met behulp van ons online marketing bureau heeft bereikt.

Door gerichte website optimalisatie met behulp van de drie pijlers van zoekmachine optimalisatie, is de website gestegen in de zoekresultaten van Google en staat zij op de eerste pagina. Voor de website zijn gedurende drie jaar adviezen aangedragen om de techniek te verbeteren. De content is geoptimaliseerd en daarnaast is populariteit verworven bij relevante websites m.b.v. linkbuilding.

Naast de zoekmachine optimalisatie is WAUW ook aan de slag gegaan met zoekmachine adverteren campagnes in AdWords. Met behulp van relevante zoekwoorden, de juiste uitsluitingszoekwoorden en het blijven optimaliseren is ook hierin succes behaald. Op dit moment draait de succesvolle en geoptimaliseerde AdWords campagne en behalen zij dagelijks vele conversies.

Het resultaat? Een stijging van 185% in de online zichtbaarheid van glaskoning.nl. Maar wij kijken vooruit, de stijging zal nog verder toenemen. Gezien de huidige resultaten, zijn wij hiervan overtuigd!

Overige informatie

WAUW

Harderwijk
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe