Team Intro Uitzendbureau en Payrolling

Omschrijving

twee websites, koppeling backoffice en sociale media

Achtergronden van deze case

Team Intro Uitzendbureau en Team Intro Payrolling zijn door en door Haagse bedrijven. Alle stratenmakers, grondwerkers en verkeersregelaars in Den Haag kennen Team Intro. En op Scheveningen loopt geen strandtentmedewerker rond die niet voor Team Intro werkt.

Team Intro heeft een uitgesproken eigen stijl. Je ziet en voelt het in alles wat ze doen. Hip & happening zijn ze; maar wel met echte mensen. Via twee websites vinden werkgevers, uitzendkrachten en werkzoekenden informatie over tijdelijk werk, loon, urenregistratie en sollicitatieprocedures.

Doel

Voor het uitzendbureau en het payrollingbedrijf moest een website gebouwd worden. Tijdelijke krachten en medewerkers moeten hun uren via de website kunnen invoeren en hun gegevens kunnen beheren.

Wanneer tijdelijk personeel niet werkt via Team Intro wil de organisatie toch op een informele manier met deze mensen in contact blijven.

Resultaat

Via de websites kunnen flexwerkers reageren op vacatures en hun uren registreren. Team Intro-medewerkers beheren vacatures, sollicitaties en uren via Easyflex. Kees legde een koppeling tussen dit systeem en de website. De koppeling wordt deels georganiseerd via een api en voor een ander deel via het inladen van een i-frame.

Met een levendig Facebook-account onderhoudt Team Intro contacten met uitzendkrachten die niet fulltime aan het werk zijn.

Kees™ Internetbureau

Leiden
Kees™ Internetbureau
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe