Van der Valk naar een adaptieve strategie

Omschrijving

Nieuwe huisstijl, adaptieve website en mailings voor Van der Valk

Achtergronden van deze case

Van der Valk Hotels & Restaurants mag zich met recht het grootste horecaconcern van Nederland noemen. Al meer dan 150 jaar lang bouwen diverse generaties Valken aan het familiebedrijf met de bekende warme gastvrijheid.

Doel

Wie regelmatig een Van der Valk bezoekt, ziet dat ze op het gebied van hospitality voorop lopen. Er wordt continu geïnvesteerd in de toekomst. Ook online. Er is gekozen voor een restyle en een compleet adaptieve strategie.

Resultaat

Nieuwe huisstijl
Aan Zee creëerde een stijltegel met een nieuw kleurenpalet en een eigentijds lettertype, geschikt voor on- en offline. Naast een nieuw logo vormde dit de basis voor de nieuwe huisstijl voor Van der Valk.

Van wireframe tot nieuwe adaptieve hotel website in 8 weken
De ingrediënten daarvoor zijn scrum en ontwerpen in HTML5 en CSS in plaats van Photoshop. Deze nieuwe opzet wordt momenteel uitgerold naar de meer dan 60 hotel websites van Van der Valk.

Tevredenheid meten met adaptieve emails
Met de tools van Olery en Copernica Marketing Software meten we de ervaring van gasten.

+ Voeg case toe