La Ligna - B2C webshop / ecommerce platform

Omschrijving

De website / webshop van La Ligna is volledig gerestyled in lijn met de nieuwe huisstijl.

Achtergronden van deze case

La Ligna bestaat sinds 1984 en is een positief en energiek merk van Hollandse bodem dat kleur toevoegt aan het leven van de Nederlandse vrouw.

La Ligna wordt met liefde ontworpen en vervaardigd voor de Nederlandse vrouw. Over ieder model is nagedacht; een dessin valt op doordat het bijna een kunstwerkje is, een blazer met een onverwacht detail of zinnenprikkelend materiaal en dit alles gaat gepaard met een goede pasvorm.

Naast de 41 winkels, verspreid over heel Nederland, heeft La Ligna ook een webshop waar je alle artikelen uit de collectie kunt bestellen. De bestelde kleding kan worden opgehaald bij een vestiging in de buurt, maar natuurlijk ook thuis worden bezorgd.

Doel

Een prettige en snel functionerende website/webshop waarbij de uitstraling aansluit bij de vernieuwde huisstijl en merkwaarden.

Resultaat

Modespeciaalzaak La Ligna wilde graag naast haar 42 vestigingen een succesvol E-commerce platform. Geheel in de huisstijl van La Ligna werd een uitgebreide webshop ontwikkeld. Tritac realiseerde naast het platform en het grafisch ontwerp, de koppelingen met de kassasoftware en de ERP-software van ACA en Navision.

In de website is een uitgebreide winkelzoeker geïntegreerd voor eenvoudige selectie van winkels als afhaallocatie.

Overige informatie

La Ligna bestaat sinds 1984 en is een positief en energiek merk van Hollandse bodem dat kleur toevoegt aan het leven van de Nederlandse vrouw. Meer kleur betekent meer vrolijkheid, een kleurrijk leven is tenslotte een mooi leven. La Ligna onderscheidt zich met goede, betaalbare modebasics, afgewisseld met subtiele details en verrassende mode-items.

Tritac - Integrating E-Business

Leiden
Tritac - Integrating E-Business
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe