Virtuele paskamer voor Expresso

Omschrijving

Voor modemerk Expresso ontwikkelde WebArchitects een virtuele paskamer.

Achtergronden van deze case

Expresso Fashion is een Nederlands modemerk met een duidelijk herkenbaar eigen handschrift en een uitgesproken vrouwelijke signatuur. Voor Expresso heeft WebArchitects een nieuwe website en webshop ontwikkeld die onderdeel uitmaken van de online strategie van Expresso.

Doel

Door de ontwikkeling van het internet ziet Expresso E-business als een van haar strategische speerpunten. Om te onderscheiden van andere aanbieders wilde Expresso het gevoel en de beleving in de winkels terug laten komen op de website.

Resultaat

Een van de eye catchers op de stijlvolle website is een virtuele paskamer. Bezoekers kunnen tijdens het bekijken van de collectie door een enkele muisklik artikelen 'ophangen' in een persoonlijke paskamer. Op elk gewenst moment kan de paskamer worden bezocht en kunnden de diverse combinaties worden bekeken. Vervolgens kan een gemaakte combinatie worden afgedrukt of per mail naar een vriend of vriendin worden verzonden.

WebArchitects

Amsterdam
WebArchitects
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe