#Voortvarendvanstart

Omschrijving

Organisaties die op basis van employer branding hun merk goed weten te bouwen en uit te dragen, creëren een voorsprong op de arbeidsmarkt. Ook richting (potentiële) medewerkers heb je als organisatie/merk dus een goed verhaal nodig. Deze case illustreert onze content marketing aanpak op het gebied van employer branding.

Doel

Aegon is één van de meest vooruitstrevende financials in Nederland. En, net als de meeste andere bedrijven in ict, op zoek naar aanstormend talent. Studenten die na hun studie hun carrière gaan starten bij Aegon. Om deze afgestudeerden te interesseren voor Aegon is er niet alleen een sterk inhoudelijk programma nodig. Je zult studenten ook op de goede manier moeten aanspreken. Maar met welk verhaal kun je deze bijna-afgestudeerden te bereiken? Wat boeit hen? Want vertellen dat wij, Aegon, onszelf zo goed vinden is volstrekt ongeloofwaardig.

Resultaat

Aegon zoekt starters die voortvarend uit de startblokken willen schieten. We ontwikkelden een film en verschillende tools om het concept tijdens events en in media te activeren. En bedachten zelfs een nieuwe functie binnen Aegon: de startcoach. Op deze manier zorgen we ervoor dat Aegon op een verrassende én relevante manier studenten interesseert voor een job en voortvarende start bij Aegon.

Bureau(s) waarmee is samengewerkt

Overige informatie

gr8 agency

Breda
gr8 agency
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe