4NG

  • 0
Uitgelichte case

Studielink

Via Studielink regelen studenten zelf hun inschrijving voor een opleiding. Dit proces roept bij studenten veel vragen op over regels en procedures. In de traditioneel opzette FAQ-module vonden studenten lastig antwoorden op hun vragen. Dit werd verder bemoeilijkt door een desktop-only interface die uiteraard vooral op mobiel werd bekeken.

Over 4NG

“We grow digital business”. Digitaal groeien en professionaliseren. Dat is onze core, al sinds 2002. Wij zien kansen. Wij voegen waarde toe met onze mix van expertises; technologie, strategie, performance, data en een flinke dosis creativiteit. Wij maken groeiambities waar voor meer dan 100 klanten, waaronder WWF, Leaseplan, Buma Stemra en Talpa. Dat doen wij met een team van 140 experts, over 4 locaties in Nederland; Driebergen, Amsterdam, Rotterdam en Wormer.

Identiteit

Digitaal groeien en professionaliseren. Dat is onze core, al sinds 2002. Wij zien kansen. Wij voegen waarde toe met onze mix van expertises; technologie, strategie, performance, data en een flinke dosis creativiteit.

Missie

Wij helpen. Wij zijn jouw strategische partner. Onze expertise en ‘’we simply deliver” mentaliteit helpen jou verder. "Because we grow digital business."

Medewerkers

Hiervoor moet je ingelogd zijn.
Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe