Adnovate

  • 0
Uitgelichte case

Show me what I like

Het offline kanaal is een onderscheidend maar relatief duur kanaal voor Retailorganisaties. Het is daarom zaak om continu de mogelijkheden te onderzoeken waarmee de prestatie van de fysieke winkel verder kan worden verbetert. Zo heeft L'Occitane en Provence met Adnovate's oplossingen zowel de traffic als conversie vergroot in haar winkels.

Over Adnovate

Adnovate, specialist in marketing operations management, is opgericht in 2001 met de ambitie om door een combinatie van automatisering en procesoptimalisatie innovaties te leveren op het gebied van marketingcommunicatie.

Identiteit

Adnovate is een bedrijf waar enthousiaste collega's met veel marketing en IT expertise er elke dag voor gaan om haar opdrachtgevers meer succesvol te laten zijn op het gebied van Marketing en Sales. Wij worden door onze opdrachtgevers gezien als een bedrijf dat in staat is om marketingprocessen te optimaliseren door een slimme combinatie van proces en technologie.

Missie

Wij geloven dat een persoonlijke en consistentie marketing communicatie binnen alle kanalen leidt tot een verbeterde klantervaring en tot meer omzet.

Hiervoor moet je ingelogd zijn.
Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe