B.made

  • 0
Uitgelichte case

Stevig online partnership voor regionaal opleidingscentrum

Al in 2006 was het Da Vinci College op zoek naar een online partner die hen kon helpen in de digitale transitie, en zowel strategisch als operationeel kon ondersteunen. Inmiddels 13 jaar en een aantal websites later werken Da Vinci en B.made nog steeds naar volle tevredenheid samen.

Over B.made

B.made ondersteunt grote en middelgrote organisaties bij het behalen van optimaal rendement uit hun digitale marketing- en mediabestedingen.

Identiteit

Organisaties die data, content en technologie op de juiste manier weten te combineren blijven 365 dagen per jaar persoonlijk en relevant voor hun doelgroep. Zij hebben een goed verhaal op het juiste moment, via het juiste kanaal, waarmee ze klanten ├ęcht raken. Dat leidt tot meer resultaat. Wij doen er alles aan om jouw organisatie 365 dagen relevant te maken en te houden.

Missie

365 dagen per jaar relevant!

Medewerkers

Hiervoor moet je ingelogd zijn.
Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe